Sade ve Derin -Bir Kitap Okundu-

                                                 

Kitap ismiyle böyle cuk diye cümleye otuverince çok sevdim başlığı.

Kendi yazdığım başlığa sevgi gösterisini geçecek olursak bugün bir kitap için burdayııım.

Kitabımızın yazarı Deep Tone.

Özel kitap,özel  yazar, özel duygular.

Her fırsatta diyor muyum bilmiyorum ama deeptone benim deyimimle dipidiiip çok sevdiğim bloggerlardan birisi.

Ve böyle kağıt üzerinde onu okumak bambaşka keyif.

Bir kaç cümle paylaşacağım ama çok fazla güzel şey var içinde. Hayat üzerine, aşk üzerine, tarih üzerine,sanat üzerine yazılar.Ve denemeler. 

"Sanat yaşamın taklidi ancak sanatın da taklidi var.Duyguların da,sevginin de, içtenliğinde hatta insanın bile."
-Sanat Yanılsaması-

"Bizler sevdiğimiz sanatçıları insan olarak görmeliyiz. Birer makina değil."
-The Ultimate Souls-

"Hoşumuza gitmeyen bir durum,işimize gelmeyen bir durum,duymak istemediğimiz bir söz karşımıza çıkınca ya da şartlar,ortam bizi sürükleyince iyi, kalmak daha zor ve değerli."
-İyilik Makyajı-

"Bazı hayatlar fazla bakım istemez, kendiliğinden büyür gelişir.Bazıları ise daha çok özen ister."
-Seçmece Hayat-

"Herkes de değişmesin,bazılarımız aynı kalsın,hatta çocuk kalsın."
-İzler-

"Gülen gözlerimizi servis ediyorduk pasta tabaklarında;üzerimizde penye,blazer ve dantel elbiselerle burçlarımızı konuşurken."
-Yaz Güneşinde Elma Şekeri-

"Hedeflere ulaşmak genellikle çok alçak gönüllü adımların ardından gelir."
-Hayaller Sevgi ve İnsan Olmak-

"Mutlu olmak için aydınlık gerekiyordu. Öyle sanıyorlardı."
-Kara Mavi-
                                 

"IQ ve EQ ile henüz uğraşılmıyordu.Ama egolar aynıydı. İnsanoğlu o zamanda bugünkü gibi hamdı."
-Ya 100 Yıl Önce -

"Birbirini aldatmadan üretip bölüşen,sevgi dolu insan olmayacak mı? İnsan gibi insan yani."
-Ya 200 Yıl Sonra-

"Sözlerini duymuyırdum fakat gözlerini duyuyordum.Dile getirilemeyen sözler gözlerde birikmez mi?"
-Çatıda ve Yolda-

"Biz az yaşamak isterken önümüze çok fırsat çıkar,görmeyiz. Sonra biz hayatla senkron oluruz;ama önümüze hiç bir şey çıkmaz.
Hayatı yönetemediğimize göre bari iyi oynasak."
-Hayatın Panzehiri-

"Elmo gibi neşeli,sevimli bir hayat isteriz,hayatımız Ankara havaları gibi alaturka giderken.Su balesi yapan orkideler gibi naif ve masum yaşamak isteriz; ama hayatımız tesbihli inşaat işçilerinin hayatı gibidir. "
-Hayat Stajı-



"Sana ne zaman inansam sonra seninle iletişim sancısı çekiyorum hayat;ilişki sancısı... Yok mu senin bir kullanma klavuzun."
-Hayat Sen Git Ben Geliyorum-

Umm ne diyebilirim ki bir deneme derlemesi gibi ama bir sürü kişisel gelişim kitabını gerisinde bırakır. Enerjisi o kadar doğal ki seviyorum ben bu üslubu.

Deep e dedim senin kitabı haşat ettim ben diye. Ben kitapları incitmeyelim,yıpratmayalım,karalamayalım örgütünün tam karşısında olan kişilerden biriyim karalıyorum,notlar alıyorum o kitap benim oluyor tamamiyle.

Bir de yazıların isimlerini de yazdım da ben niye bilmiyorum. Hep yaratıcı geliyor başlıklar bana ondan herhalde.

Öyle işte bu kitap da öyle bir sürü not aldım gülücük koydum. okuyun, okutun derim.

Bu aşağıdaki resimlerde Haticii ye whatsup'tan uçurduklarım.:D

Artık kendim cümle yazıp göndersem deep mi diyo düşünün durumu :D

Benim bu ciddiyetsiz  araya laf sokuşturmalı postumun yanında bir de Çalıkuşu'mun postunu okuyun onun alıntılarına bakıın oooh mis olsun :D

                                                                    Çalıkuşu'nda
                                                                 SADE VE DERİN     
  



Sevgiyle kalıın :)


Yorumlar

  1. huhuu önce ben yazmak istiyodum sen benden önce bitirdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna öncelik verdim ben ya terapi gibi oldu hihi çok iyi geldi ondan okudum hepsini çabucak :-)

      Sil
  2. Bana ne zaman okumak kısmet olur ki..
    En son ben kalacagım galiba :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapçılara geliyomuş çok yakında. Okursun yakında inşallah çok hoş kitap çok hoş his sanalda da olsa muhabbetin olan birinin kitabını okumak :-)

      Sil
  3. Yaaa şeyma sende mi okudun kitabı yaa ben şimdi oturup ağlarım ama yaa banane ki yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi sen de okursun ki yakında mevzu deep olunca bi önce okumak istiyo insan di miii :)

      Sil
    2. evettt!1 hayır yani en sonunda dayanamayıp ya birine aldıracağım ya da gidip kredi kartımı online alışverişe açtıracağım ki bunu yapmayı cidden istemiyorum. ben sevmiyorum online alışverişi :/
      ama burda çatlıyorum da deep yüzünden :D

      Sil
    3. Aldırt kız nazın geçen birine nolucak sankim açtırma boş ver o da dursun bence :-)

      Sil
    4. dimi dimi bence de en mantıklısı o ki :)

      Sil
  4. valla bi ben kaldım ki okumayan :( netten almıyorum ya bir de uzun zamandır gitmiyorum d&r a var mıdır oralarda acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değilse bile çok yakında olucakmış. Herkeşler sevinmişti buna.Deep uğrarsa tam ne zaman söylesin bir de gerçi blogunun bi yerlerde olacaktı ama şimdi baktım bulamadım. :)

      Sil
  5. hihihiiiii heeey ne güzel anlatmışsın sen deee. bak alıntılar da hoş. fotoları da iyi ki koymuşsun iyi geldi çünkü ben daha görmedim kitabı. ilk olarak gidip bir kitapçıdan satın almak istiyorum kitabı, alırlen önce bayılıp tabii ki. :) senin linkini de vercem, dün akşam simgee'nin linkini verdi, oku bak o da çok tatlı yazmış, bi hafta onunki dursun sonra huzursuz ruhum aslı, sen, çalıkuşu işteee.

    hayat sen git ya valla bak gelcem ben sonra, önceeee bi mükemmel olayım daaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe ne helecanlı an olur hee :-)
      Ay vermesen de olur görüp kitabısını alsınlar bu güzel yazıları okusunlar yeterkiii :-)

      Önce bi mükemmel olayım daaa. Mükemmel olayım ama olana kadar bekleme sen beni git ben geliceem allah ııı yeaa seviyorum çok yazılarını seniiii iyiki varsın ya ne diyim :-D

      Sil
  6. Ben de alacağım, hakikkatten merak ettiğim bir çalışma dün bir bugün iki derken günler geçmeden hemen alıp okusam iyi olacak;)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel terapi gibi oldu benim için bir sürü şey öğrendim. :-)
      daha kocaman sevgileeer :-)

      Sil
  7. koydum linkini işteeaaaaa :)))

    YanıtlaSil
  8. okumak için saırsızlandığım kitaap çok üzel anlatmışsınn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim en yakın zamanda okursun inşallah :-)

      Sil
  9. Çok güzel anlatmışsın :) bakalım kısa sürede bende ulaşacağım bu kitaba inşallah :))) Online olmayan hayatım yüzünden ulaşamadım bir türlü, herkes internetten aldı ben daha taş devrindeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kere alınca devamı geliyor kendimden biliyorum taş devri değil ya uzak kalmak iyi dediğim gibi bir kez yapınca ve sorunsuz olunca hep yapasınız geliyo :)))):))

      teşekkür ederim hem ziyaretin için hem yorumun için bi de gecikmiş yorumum için çok özür dilerim :)

      Sil
  10. Bu kesitleri okuyunca daha da bir okuyasım geldi bu kitabı. Öyle alınacaklar listemde bekliyor, az daha uzasın listem sipariş vericem inşaallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu diipimizin kitabı hem bi tane hem güzel hihi :) :)

      Sil
    2. Biliyorum, biliyorum :) Kitap yazdığını ilk duyduğumda çok mutlu oldum zaten :)

      Sil
    3. Arkadaşlarının kitap çıkarması çok güzel bi his değil mi tanıdığın kişilerin falan :) :)

      Sil
  11. gördün mü ama son yazımııııı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar